Hyvän mielen kulttuurikerhon retki Mänttään

Tarkastelet mennyttä tapahtumaa.

  • pe 14.4.2023 klo 720
  • Mänttä

Ikinuoret Eläkkeensaajat ry:n Hyvän mielen kulttuurikerho tekee retken Mänttä -Vilppulaan Serlachiuksen museoihin Gösta ja Gustaf, joissa tutustutaan taidesäätiön nykytaidekokoelmaan sekä vanhempaan taiteeseen. Päivän päätteeksi tutustutaan kutsusta Mäntän kaupungintalon taideaarteisiin.

Retkipäivä on perjatai 14.4.2023, LÄHTÖ KLO 7.00 Turun linja-autoaseman tilausajolaiturilta (pysäkki 10).

Retken hinta on 65 €/henkilö, joka sisältää matkat, lounaan jälkiruokineen, sisäänpääsyt sekä opastukset.

Sitova ilmoittautuminen ja maksu viimeistään torstaina 23.2.2023 Wiva Forss, 040 728 0049, sähköposti wiva.forss@gmail.com. Maksu pankkiin Oma Säästöpankki FI64 4108 0012 0194 70, laitathan viestikenttään mikä maksu, voit maksaa myös kerhossa rahalla.

Ohjelma

klo 11:30 Göstan näyttelykohtainen opastus
Aamukahvit kaupungin katolla
Teoksia Serlachiuksen taidesäätiön nykytaidekokoelmasta. Kesto noin 45 min.
klo 12:15 Lounas Göstan ravintolassa. Kaikista ryhmälounaista on saatavilla myös kasvis- ja vegaanivaihtoehto.
klo 13:15 Omatoiminen kierros Göstassa, voi tutustua näyttelyihin, puistoon ja museokauppaan.
klo 14:00 Siirtyminen Gustafiin ryhmän omalla kuljetuksella, os. R. Erik Serlachiuksen katu 2, 35800 Mänttä (3 km).
klo 14:15 Gustafin opastettu kierros. Tutustumme entisen pääkonttorin upeaan arkkitehtuuriin ja vierailemme sen näyttelyissä. Kuulemme paperiyhtiön historiasta ja elämästä Serlachiusten valtakunnassa. Kesto noin tunnin.

MENNÄHÄN MÄNTTÄÄN HYVÄLLÄ MIELELLÄ!